ВЕЛЕНИЯ ДАДЕНИ ЧРЕЗ ЕЛИЗАБЕТ ПРОФЕТ


"Аз дойдох да възвестя началото  на Новата Епоха – Епохата на Водолея! И като Иерарх на настъпващата  ..."Аз дойдох да възвестя началото на Новата Епоха – Епохата на Водолея! И като Иерарх на настъпващата епоха, аз ви подготвям изненада! Тази изненада е за всеки от вас, който се докосне до енергиите, съдържащи се в моето новогодишно послание"

По-смело встъпвайте в Новата Епоха – Епохата на Водолея
Сен Жермен , 30 декември 2011 година

В ИМЕТО НА ВСЕМОГЪЩИЯ БОГ , ПОМОГНИ МИ СЕН- ЖЕРМЕН !
Правете този призив... И аз ви обещавам , че моето Електронно Присъствие ще се окаже до вас със скоростта на Светлината

СЕН ЖЕРМЕН - ЙЕРАРХ НА ЭПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ
ПРИЗИВ КЪМ СЕН ЖЕРМЕН
ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК
ОБИТЕЛ НА СЕН ЖЕРМЕН
МАНТРА НА СЕН ЖЕРМЕН ЗА ЕПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ- НОВО




http://api.ning.com/files/8ilUIiYCHifDDHOF8o6l*ILjya0m3UF*Qe3edlrymp9JRvR1EN2YYWnu8i-lYc1QnwezuD8gfIkKHBlCJ9baGGyWOH3JWeAF/SaintGermainVioletFlamecTSLorg.jpg

Вие сте обречени на Златния век!
Сен Жермен, 18 юни 2011 г.







МАНТРА НА СЕН ЖЕРМЕН ЗА ЕПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ:

" АЗ СЪМ СЪЩЕСТВО С ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК , АЗ СЪМ ЧИСТОТА ОТ БОГ ЖЕЛАНА"




четвъртък, 22 септември 2011 г.

ПОВЕЛЯ " АЗ СЪМ този Един " 70.00 Сен Жермен


АЗ СЪМ този един.
АЗ СЪМ ответност.
АЗ СЪМ Сен Жермен във въплъщение.
Виж моите ръце и моето сърце -
всичко принадлежи на Сен Жермен!
Ела в моя храм о, Йерарх на Века на Водолея-ела в моя храм и приеми господство на Земята.
Защото аз виждам, Боже, че нищо не мога да направя , което да установи неприривното настъпление на световния тоталитаризъм.Аз не мога да изменя това правителство и тази икономика.
Какво мога аз да направя? АЗ СЪМ Един и аз съм един.Но аз зная ,че това е ключ.Защото Бог в мен яви закона на Единния. Бог в мен обхваща всичко друго, което се намира в Неговото битие , и в което Той живее .
АЗ СЪМ Закона на Единния Дух на Великото Бяло Братство, и той влиза в моето същество чрез благословенното сърце на Сен Жермен и членовете на Дарджилинския съвет на Великото Бяло Братство.
И поради това , доколкото АЗ СЪМ този Един , доколкото моя храм е храм на Бог живия пророк Самуил,аз мога да направя, което е . АЗ мога да въплътя Духа на Свободата , който мир ще се връща въпреки всичко противодействащо пред лицето на всичко нечестиво и тъмно.
АЗ зная, че чрез мен, мен единствен защото АЗ СЪМ Един в Единния, а Единния е всеединен със всеки, който от това Единство чрез " АЗ ", чрез " Мен" защото аз единствено с Бог " съм способен да изменя света ! Бог може да обърне всичко в песен и да влезнем в Новия Ден с най-малко за живота разрушение и загуба .

АЗ мога да бъда с Игор !
АЗ мога да поддържам равновесието!
АЗ мога да бъда с Мария и мога да бъда
в пламъка на пророчествата, дадени
от Фатима.
АЗ мога да изпълня Словото на Бог.
И Словото чрез мен ще бъде спасено.
И посланието ще бъде спасено.
И Христос ще бъде спасен.
И Земята ще живее.
И Златният Век ще дойде.
По Закона на Единния в мен,- доколкото АЗ СЪМ борец , ден след ден, с неуморимия враг на Христа,- аз му говоря на него : " умри ".Това не може да продължава,тъй като АЗ СЪМ, Където АЗ СЪМ.

Твърдо стъпвам на Земята, и аз давам обет, брачен обет в алхимичен съюз на моята душа с Духът Живият.

АЗ СЪМ непобедимата невеста на Христос.
АЗ СЪМ непобедимата невеста на Христос в Сен Жермен, ЕЛ Мория, Иисус,Кутхуми Архангел Михаил, Архангел Гавраил, в сърцето на Йофиил.
АЗ СЪМ невеста на Христос.
АЗ СЪМ невеста на единния Дух на Великото Бяло Братство .
Където Съм АЗ там е и Божието обличане с това Братство. АЗ нося формата АЗ СЪМ РАСА.
АЗ СЪМ защитник на ТАЗИ РАСА и моя народ.
АЗ СЪМ проявление на Бог на Земята, и аз ще изпълня своето дело свято и бяло с достойнство и чест.
АЗ ще приветствам " Старата Слава " и ще пея песните на Свободата. И АЗ ще зная , че трудът на моето сърце , ръце и глава облечени в разума на Христос, ще имат значение - защото АЗ СЪМ, този ЕДИН.

" На Небесата в настоящия момент е взето решение за всеки личен проблем, който може да възникне във вас.Вие сте длъжни незабавно да призовете за неговото разрешение и да оставите настрана всичките си проблеми,т.е да ги предадете на Небесата.В този час Небесата имат разрешение на всеки световен проблем във всяка нация и във всеки живот. Необходимо е да призовавате в такъв момент, а така също е необходимо да се намери и възприемчиво сърце, което да го получи.
Всички сегашни световни проблеми имат решение и то е заключено в сърцето на Словото, в сърцето на Санат Кумара, в сърцето на Посланника и Чела,свързани с Великото Бяло Братство.
Решението на всички световни проблеми се явява Христосъзнанието. Да се пробуди То във всеки, в който е Божествената Искра! Да се пробуди То за Господ Маха Чохан.
Вдъхни в тези ъгли Диханието на Живота и нека те да се разгорят и да станат искрящи потоци на Свобода!
Вдъхни в тях Маха Чохан! Разгори своята Светлина.Вдъхни в тях Твоето дихание и нека То да разгори Огъня на сърцето.
Ето ,всичко е заето и изпълва и вие виждате как този свят ще извърши преход към правилни действия.И поради това да се прекрати политическото маневриране!
Да бъде Един Бог!
Да бъде Един Закон! Един Съюз!
И Единна Воля на хората.
АЗ Сен- Жермен премахвам завесата на безпорядъка и хаоса и явявам Единния Живия Христос, който прави... днес." По Закона на Единния АЗ , запечатвам вас в Сърцето на Господ - Наша праведност",чрез Сърцето на Христос във вас ние сме Единни и ще бъдем Единни.Ние обявяваме Единството Вовек в Духа, в Материята, в Тяло, в Душа,в Кръв Христова и в плътта Негова.
И поради това знайте , че срещата в Света е предназначена не за победа на отделна планета в уединение , а за победа на галактики. Всяко космическа победа започва от един индивид.

АЗ СЪМ ТОЙ ! АЗ СЪМ ТОЙ !

И така, когато на вас ви е даден знак - знайте Закона и обетованото съзнание" АЗ СЪМ ТОЙ ".
Всичко и Всеки е длъжен да даде своето заявление за идентичността си със мен и във мен.

Сен Жермен
6 октомври 1983.г. Камелот
Калифорния








Няма коментари:

Публикуване на коментар