ВЕЛЕНИЯ ДАДЕНИ ЧРЕЗ ЕЛИЗАБЕТ ПРОФЕТ


"Аз дойдох да възвестя началото  на Новата Епоха – Епохата на Водолея! И като Иерарх на настъпващата  ..."Аз дойдох да възвестя началото на Новата Епоха – Епохата на Водолея! И като Иерарх на настъпващата епоха, аз ви подготвям изненада! Тази изненада е за всеки от вас, който се докосне до енергиите, съдържащи се в моето новогодишно послание"

По-смело встъпвайте в Новата Епоха – Епохата на Водолея
Сен Жермен , 30 декември 2011 година

В ИМЕТО НА ВСЕМОГЪЩИЯ БОГ , ПОМОГНИ МИ СЕН- ЖЕРМЕН !
Правете този призив... И аз ви обещавам , че моето Електронно Присъствие ще се окаже до вас със скоростта на Светлината

СЕН ЖЕРМЕН - ЙЕРАРХ НА ЭПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ
ПРИЗИВ КЪМ СЕН ЖЕРМЕН
ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК
ОБИТЕЛ НА СЕН ЖЕРМЕН
МАНТРА НА СЕН ЖЕРМЕН ЗА ЕПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ- НОВО




http://api.ning.com/files/8ilUIiYCHifDDHOF8o6l*ILjya0m3UF*Qe3edlrymp9JRvR1EN2YYWnu8i-lYc1QnwezuD8gfIkKHBlCJ9baGGyWOH3JWeAF/SaintGermainVioletFlamecTSLorg.jpg

Вие сте обречени на Златния век!
Сен Жермен, 18 юни 2011 г.







МАНТРА НА СЕН ЖЕРМЕН ЗА ЕПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ:

" АЗ СЪМ СЪЩЕСТВО С ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК , АЗ СЪМ ЧИСТОТА ОТ БОГ ЖЕЛАНА"




четвъртък, 22 септември 2011 г.

ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК ЗАЛЕЙ СВЕТЪТ

ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК ЗАЛЕЙ СВЕТА

Велика Космическа Светлина ела и изпълвай ни тук! Ангелски Сомни елате и предавайте могъщите лъчи на Светлината чрез този народ Божий!
Ангели Сен-Жермен и Эл- Мория,елате и разгорете волята на Бог и силата на трансмутациите в името на святата Свобода
тук и навсякъде в света на формите, и тогава всички по цялата Земя ще почувстват великото освобождаване на своите светове от въздействието на субстанциите, известни като грехове и човешко разделяне!
Изтрийте, изтрийте, изтрийте в техните същества паметта от тези състояния - причина, следствия и енергия - и им позволете да влезат във Новия Свят и да започнат отначало,очиствайки се днес благодарение на енергиите на Виолетовия Пламък!

Виолетов Пламък! / 3х /
В Името на Бог ! / 3х/
Виолетов Пламък! / 3х/
Светът залей! / 3х/
В Името на Аз Съм !/ 3х/

Мир, Мир , Мир да се разпростре по цялата Земя!
Нека на Изток да се яви Мира,
Нека на Запад да се яви Мира,
Нека Мирът да идва от Изток на Запад,
от Север до Юг,
И да обгърне цялата планета!
Нека пелената на Светлината да облече Земята,
Да бъде тя величественна за Господа,
В този ден и час, и в тази вечер.
Да пребъде планетата в аурата на Божествената Светлина.








Няма коментари:

Публикуване на коментар