ВЕЛЕНИЯ ДАДЕНИ ЧРЕЗ ЕЛИЗАБЕТ ПРОФЕТ


"Аз дойдох да възвестя началото  на Новата Епоха – Епохата на Водолея! И като Иерарх на настъпващата  ..."Аз дойдох да възвестя началото на Новата Епоха – Епохата на Водолея! И като Иерарх на настъпващата епоха, аз ви подготвям изненада! Тази изненада е за всеки от вас, който се докосне до енергиите, съдържащи се в моето новогодишно послание"

По-смело встъпвайте в Новата Епоха – Епохата на Водолея
Сен Жермен , 30 декември 2011 година

В ИМЕТО НА ВСЕМОГЪЩИЯ БОГ , ПОМОГНИ МИ СЕН- ЖЕРМЕН !
Правете този призив... И аз ви обещавам , че моето Електронно Присъствие ще се окаже до вас със скоростта на Светлината

СЕН ЖЕРМЕН - ЙЕРАРХ НА ЭПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ
ПРИЗИВ КЪМ СЕН ЖЕРМЕН
ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК
ОБИТЕЛ НА СЕН ЖЕРМЕН
МАНТРА НА СЕН ЖЕРМЕН ЗА ЕПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ- НОВО




http://api.ning.com/files/8ilUIiYCHifDDHOF8o6l*ILjya0m3UF*Qe3edlrymp9JRvR1EN2YYWnu8i-lYc1QnwezuD8gfIkKHBlCJ9baGGyWOH3JWeAF/SaintGermainVioletFlamecTSLorg.jpg

Вие сте обречени на Златния век!
Сен Жермен, 18 юни 2011 г.







МАНТРА НА СЕН ЖЕРМЕН ЗА ЕПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ:

" АЗ СЪМ СЪЩЕСТВО С ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК , АЗ СЪМ ЧИСТОТА ОТ БОГ ЖЕЛАНА"




четвъртък, 22 септември 2011 г.

ПРИЗИВ ПОВЕЛЯ КЪМ ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК



В Името на възлюбенното могъществено победоносно Присъствие на Бог, АЗ СЪМ в мен и моето свято възлюбенно Христово АЗ, аз призовавам към сърцето на Бог във Великото Централно Слънце,към възлюбенния Алфа и Омега,,възлюбенния Хелиос и Веста,възлюбенния Омри Тас-управителя на Виолетовата планета ,към 144000 жреци и жрици на Свещенния огън от сърцето на Виолетовата планета,възлюбенния Сен Жермен и Порция,възлюбенния могъщ Арктур и Виктория,възлюбенний Архангел Задкиел и Свята Аметиста.Аз ви моля вас сега да освободите концентрирана енергия на виолетовия пламък от моето собственно могъщественно АЗ СЪМ Присъствие и Каузално Тяло,от Каузалните тела на Космоса и Свещенната Обител на Възнесените Владици на Великото Бяло Братство. и да ги изпратите в причината и сърцевината на всички злоупотреби със Свещенния Огън под йерархията на Скорпиона,всички злоупотреби със Всевиждащото ОКО и изумрудените лъчи.
Аз призовавам за действие от сърцето на Сен Жермен от сърцето на съвета на Роял Тетон. Аз изисквам океанът от Виолетов Пламък да изгори и трансмутира,изгори и трансмутира,изгори и трансмутира цялата човешка карма, всички злобни,невежи, симпатични и очарователни животни на магнетизма в моите четири низши тела, породено от злоупотребата със Всевиждащото Око на Бог, изумрудените лъчи,изумрудената чакра, Непорочното понятие за Космическата Дева в моята душа.
Аз моля за трансмутации на причините и сърцевината на всички клетви,проклятия,уроки,бесове и черни магии,проектирани чрез моята чакра на третото око при видения очистващи и познаване на Твореца и неговите творения.Аз моля за трансмутация всичките лунни субстанции, лунни енергии, психически съзнания,психически феномени. Нека Виолетовия пламък да струи от сърцето на Великото Централно Слънце, от сърцевината на нашите Каузални Тела от Светлина, от сърцето на Единния Дух на Великото Бяло Братство и Майката на Света,за да трансмутират днес и всеки ден всичко,което препятства проявлението на моята Бого-Победа и проявлението на божественното светокопие на Мандалата на Майката от сърцата на седем могъщественни Элохим, Седем възлюбенни Архангели,седем възлюбенни Чохани на лъчите
Аз моля за трансмутация на цялата майя,илюзии,заблуждения,които закриват виждането за Божественния план за Сириус Русия,Братството на Хранителите на Пламъка, Църквата Вселенска и Тържествуваща.Аз призовавам пълната сила на тридесет и три от сърцето на Каузалните Тела на Великия Божествен Управител и Сен Жермен за намагнитване на пълния момент на виолетовия пламък дведесет и четири часа в денонощие,до този момент,докато не бъдат унищожени всички причини и сърцевината на всичко,което е по-малко от съвършенното Всевиждащо Око на Бог,проявенно в мен.
Аз повелявам в Името на Отца, и Майката, и Сина, и Светия Дух в пълната Сила ,Мъдрост и Любов на пламъка на Прошката от сърцето на Гуан Ин,в пламенната възможност от сърцето на Порция и в пламенната Свещенна Наука от сърцето на Възнесената Владичица Лето.Да се изпълнят тези призиви сега посредством пълният момент на възлюбенната могъща Астрея,която призовавам в Името на Христос, да смъкне своя космически кръг и меч на синия пламък и лъча на белия огън на Элохим чистота вътре, посредата и около моите четири низши тела,електронния пояс,сърдечната чакра и всичките мои чакри,за да бъде победата на Светлината на Пламъка на Майката в мен и да бъде явена от Всевиждащото Око на Бог.



Няма коментари:

Публикуване на коментар