ВЕЛЕНИЯ ДАДЕНИ ЧРЕЗ ЕЛИЗАБЕТ ПРОФЕТ


"Аз дойдох да възвестя началото  на Новата Епоха – Епохата на Водолея! И като Иерарх на настъпващата  ..."Аз дойдох да възвестя началото на Новата Епоха – Епохата на Водолея! И като Иерарх на настъпващата епоха, аз ви подготвям изненада! Тази изненада е за всеки от вас, който се докосне до енергиите, съдържащи се в моето новогодишно послание"

По-смело встъпвайте в Новата Епоха – Епохата на Водолея
Сен Жермен , 30 декември 2011 година

В ИМЕТО НА ВСЕМОГЪЩИЯ БОГ , ПОМОГНИ МИ СЕН- ЖЕРМЕН !
Правете този призив... И аз ви обещавам , че моето Електронно Присъствие ще се окаже до вас със скоростта на Светлината

СЕН ЖЕРМЕН - ЙЕРАРХ НА ЭПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ
ПРИЗИВ КЪМ СЕН ЖЕРМЕН
ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК
ОБИТЕЛ НА СЕН ЖЕРМЕН
МАНТРА НА СЕН ЖЕРМЕН ЗА ЕПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ- НОВО




http://api.ning.com/files/8ilUIiYCHifDDHOF8o6l*ILjya0m3UF*Qe3edlrymp9JRvR1EN2YYWnu8i-lYc1QnwezuD8gfIkKHBlCJ9baGGyWOH3JWeAF/SaintGermainVioletFlamecTSLorg.jpg

Вие сте обречени на Златния век!
Сен Жермен, 18 юни 2011 г.







МАНТРА НА СЕН ЖЕРМЕН ЗА ЕПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ:

" АЗ СЪМ СЪЩЕСТВО С ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК , АЗ СЪМ ЧИСТОТА ОТ БОГ ЖЕЛАНА"




четвъртък, 22 септември 2011 г.


АЗ СЪМ БЕЗСМЪРТЕН ! 70,2

Сен Жермен

Мен ме издигат пулсациите на концентрирания Виолетов Пламък на Сен Жермен./ 3х / Настана часът над злото. За него настана деня и часа да се представи пред съда на Свещенния Огън. Защото само Бог има живот! И всеки, който въплъщава благо и е Бого- Благо в проявление, е длъжен да премахне в падналите всичко, което е злоупотребление с Бого- Благото в проявление, с цялото Абсолютно зло. Поради това в Името, на АЗ СЪМ ТОВА КОЕТО АЗ СЪМ аз го сривам ! Аз го отстранявам! Аз го отнемам от тях ! Аз завладявам меча, откраднат от падналите от рицаря на кръглата маса. Аз овладявам Светлината, отнета им и давам Пламъка. Аз излизам и събирам похитените гени на Космическия Христос. Аз призовавам Силите на Светлината да трансмутират във всичките октави на моето същество, незаконно присвояваната от тях светлина.
В мен се надига не само праведното негодувание, но така също и гнева на Божествената Майка Дурги, гнева на Великата Кали. Да в мен се надига сега гнева на Божествената Майка стремяща да спаси своите деца и Светлината в тях, която е била похитена.
Аз ще поддържам сега Янските енергии на Божествената Майка, която ме прави целеустремена, решителна, И аз призовавам да се извърши съд над тези, които разрушават душите на децата малки, които оскверняват техните тела, ум, сърце,емоции и ги манипулира, с намерението да разруши тяхната психика.
Великий пламенен Маха Чохан, Велик Пламък на Богинята на Милосърдието ГУАН ИН, Всепобеждаващо Присъствие на Господ Кришна и нискождението на Бог- Сила:
Аз получавам и приемам пълното опрощение на греховете и очистването , измивайки моите одежди и окончателно разтваряйки всички тези записи, с които падналите са решили да извратят моето съзнание, да преградят моя път, да попречат на моя ум, да следва правилните мисли, да помръкне моето сърце и да предизвикат разкол и разпад в самата моя психика.
Аз приемам Космическото Ръководство. Аз приемам възлюбенната Порция и възлюбенната Гуан ИН и зная , че благодарение на пламъка на Милосърдието, пламъка на Справедливостта, даже ако моята вяра е не повече от грахово зърно, на мен може да ми бъде дадено чудото на трансмутацията на тези записи.
Аз вярвам в това, аз приемам това и моля Божествената Майка за пълна трансмутация на записите за намагнитването на моето същество от падналите.
Аз призовавам сега в този час не знаещ пределите на алхимията. / 3х /
Аз се стремя към тази алхимия и започвам със заглавие на този Указ:
АЗ СЪМ Безсмъртен ! / 3х /
Телесен елементал, чуй ме. Свято Христово АЗ, чуваш ли ме? Душа и Дух ,чувате ли ме ! Призовете древната памет за закона на безсмъртието, който гласи :
Където е Пламъка на Безсмъртието там няма разпадане, няма болест, няма разрушение, няма смърт!
Където е пламъка на Безсмъртието там е Вечния Живот!
Да бъде закона на смъртността премахнат и неутрализиран със Закона на Безсмъртието!
АЗ СЪМ Безсмъртен! Нека всяка клетка, атом , елекрон на цялото мое същество да откликне, да оживи и да утвърди това.
Нека да се премахне спиралата на смъртта и разрушенията!
Позволете ми да влеза сега в спиралата на Единния Вечен Живат в моите четири низши тела.
Нека моята душа да започне да се облича в постоянния атом на Битието. Нека се тъче моето Безсмъртно Слънчево Тяло.Неко То да става плътно, докато Безсмъртното Слънчево Тяло не стане доспех на непобедимата Светлина!
Аз казвам : АЗ СЪМ Безсмъртен! И аз повтарям това ден след ден, когато внушението на моята смъртност и смъртта идват при мен. И вземам цялата войска на своето физическо тяло и всяка клетка дава отпор на съзнанието на смъртта и Ада, в моето съзнание, същество и в света.
Говоря със словото на Мойсей , аз избирам Живота , а не смъртта! И аз отнемам абсолютното зло съзнание на смъртта и Ада, и изисквам Бого-Благото и пламъка на Вечния Живот.
АЗ СЪМ син и дъщеря на Бог.
Аз възстановявам и заявявам сега правото на спиралата на моето безсмъртие изхождаща от моето същество, което Сен Жермен е положил в началото.

А сега , аз се подчинявам на разумността, дисциплината и повтарям за Сен Жермен.

АЗ СЪМ Безсмъртен !/ 33х /

Аз моля за времена и отново за времена, за пространство и благоприятни възможности. Аз призовавам към благо
приятна възможност и давам отговор на Сен Жермен. Моя отговор - е поддръжка Указа на моя Владика, така както Сен Жермен, Порция и Космическото Ръководство, днес ми даряват поддръжка от Великото Централно Слънце, словото живо , което е било у Брахмана.*
Поради това аз говоря отново:
АЗ СЪМ Безсмъртен ! / 33х /


Тази повеля е взета от диктовка на Сен Жермен дадена на 22 декември 1991 г.чрез Елизабет Профет


Брахман - Висш Разум , Абсолют





Превод Мария Михайлова 




Няма коментари:

Публикуване на коментар