ВЕЛЕНИЯ ДАДЕНИ ЧРЕЗ ЕЛИЗАБЕТ ПРОФЕТ


"Аз дойдох да възвестя началото  на Новата Епоха – Епохата на Водолея! И като Иерарх на настъпващата  ..."Аз дойдох да възвестя началото на Новата Епоха – Епохата на Водолея! И като Иерарх на настъпващата епоха, аз ви подготвям изненада! Тази изненада е за всеки от вас, който се докосне до енергиите, съдържащи се в моето новогодишно послание"

По-смело встъпвайте в Новата Епоха – Епохата на Водолея
Сен Жермен , 30 декември 2011 година

В ИМЕТО НА ВСЕМОГЪЩИЯ БОГ , ПОМОГНИ МИ СЕН- ЖЕРМЕН !
Правете този призив... И аз ви обещавам , че моето Електронно Присъствие ще се окаже до вас със скоростта на Светлината

СЕН ЖЕРМЕН - ЙЕРАРХ НА ЭПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ
ПРИЗИВ КЪМ СЕН ЖЕРМЕН
ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК
ОБИТЕЛ НА СЕН ЖЕРМЕН
МАНТРА НА СЕН ЖЕРМЕН ЗА ЕПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ- НОВО




http://api.ning.com/files/8ilUIiYCHifDDHOF8o6l*ILjya0m3UF*Qe3edlrymp9JRvR1EN2YYWnu8i-lYc1QnwezuD8gfIkKHBlCJ9baGGyWOH3JWeAF/SaintGermainVioletFlamecTSLorg.jpg

Вие сте обречени на Златния век!
Сен Жермен, 18 юни 2011 г.







МАНТРА НА СЕН ЖЕРМЕН ЗА ЕПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ:

" АЗ СЪМ СЪЩЕСТВО С ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК , АЗ СЪМ ЧИСТОТА ОТ БОГ ЖЕЛАНА"




четвъртък, 22 септември 2011 г.

ДЕСЕТ ВЕЛЕНИЯ ЗА ТРАНСМУТАЦИЯ ДАДЕНИ ОТ ВЛАДИЦИТЕ НА СВОБОДАТА

10 ПОВЕЛИ ЗА ПРЕОБРАЗУВАНЕ

10 ПОВЕЛИ ЗА ТРАНСМУТАЦИЯ ОТ ВЛАДИЦИТЕ НА СВОБОДАТА




1. МАНТРА НА СЕН ЖЕРМЕН ЗА ЕПОХАТА

НА ВОДОЛЕЯ



Вариации на тема

Създайте собствени вариации на тема мантра ;
АЗ СЪМ същество с Виолетов Пламък !
АЗ СЪМ чистота, от Бог желана!
Сложете вашия роден град,република държава,целия свят.Вие също можете да произнесете тази мантра за вашите близки.

АЗ СЪМ същество с Виолетов Пламък!
АЗ СЪМ чистота , от Бог желана!

Моето семейство е семейство на Виолетовия Пламък!
Моето семейство е чистота от Бог желана!

Моя дом -дом на Виолетовия Пламък!
Моя дом-чистота от Бог желана!

София - град на Виолетовия Пламък!
София-чистота от Бог желана!

България -страна на Виолетовия Пламък!
България -чистота ,която Бог желае!

Русия-страна на Виолетовия Пламък
Русия- чистота,която Бог желае!

Земята-планета на Виолетовия Пламък!
Земята-чистота,която Бог Желае!



2. ПОВЕЛЯ 70,11 - АЗ СЪМ ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК

Песен на Виолетовия Пламък

Преамбул: В Името на Възлюбеното могъществено победоносно присъствие на Бога , АЗ СЪМ в мен , и моето истинно собствено възлюбено Свято Христово АЗ , аз призовавам възлюбенния Алфа и Амега в сърцето на Бог в нашето Велико Централно Слънце , възлюбенния Сен Жермен , възлюбената Порция , възлюбенния Архангел Задкиел , възлюбената свята Аметиста , възлюбенния и могъществен Арктур и Виктория , възлюбената Гуан Ин Богиня на милосърдието , възлюбенния Оромасис , възлюбенната Майка Мария ,възлюбенния Иисус , възлюбенния Омри Тас-управител на Виолетовата планета, възлюбеното Велико Кармично Ръководство , възлюбенния Ланело и Гуру Ма , Единния Дух на Великото Бяло Братство и Майката на света , елементалния живот-огън, въздух,вода и земя !

Разширявай се Виолетов Пламък в моето сърце , очистете четирите мои низши тела ,трансмутирайте всичката изказана енергия , която аз съм сътворил в живота , излъчвайте изцеляваща Светлина на милосърдието на Земята , елементалите и цялото човечество и отвърнете на моя призив сега и навеки :

Тяло на повелята:

АЗ СЪМ Виолетовия Пламък,
В мен сега е в действие!

АЗ СЪМ Виолетовия Пламък
Светлина моя поклон правя пред теб!

АЗ СЪМ Виолетовия Пламък
В могъща Космическа сила!

АЗ СЪМ Божественната Светлина
вечно сияеща в Света!

АЗ СЪМ Виолетовия Пламък
като Слънце огрявам навсякъде!

Аз Съм сила на Бога Свята!
Свободата във всичко ще надделее!

Запечатване на повелята:

И в пълна Вяра , аз осъзнато приемам това явление, явление , явление/ 3х/ тук и сега в пълна сила даващо, вечно всемогъщо действие,постоянно разширяващо се и обхващащо света до този час,когато всички ще се възнесат в Светлина и ще станат свободни !

Възлюбенно АЗ СЪМ ! Възлюбенно АЗ СЪМ ! Възлюбенно АЗ СЪМ !



3. Повеля 70,12 " ЛЪЧИСТА СПИРАЛА НА ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК"
Указ на пламъка

Преамбул:
В Името на възлюбенното могъщественно победоносно Присъствие на Бог , АЗ СЪМ в моето истинно собственно възлюбенно Свято Христово АЗ , възлюбенний Ланело и Гуру Ма , Единния Дух на Великото Бяло Братство и Майката на Света , елементалния живот огън , въздух , вода и земя-аз повелявам :

Тяло на повелята:

Лъчиста спирала на Виолетовия Пламък,
Ела и ме обгърни!
Лъчиста спирала на Виолетовия Пламък
Освободи , освободи , освободи !

Лъчист Виолетов Пламък ,ела
чрез мен своята светлина проведи!
Лъчист Виолетов Пламък , ела
за да видим всички силата на Бога яви !
Лъчист Виолетов Пламък ,ела
Пробуди нашата Земя и освободи!

Лъчист Виолетов Пламък,
расти , гори , в мен!
Лъчист Виолетов Пламък,
расти за да те видят всички!

Лъчист Виолетов Пламък,
постави , авапност на милосърдието днес !
Лъчист Виолетов Пламък !
страха трансмутирай навсякъде !

Запечатване на повелята:
И пълна Вяра и осъзнато приемам това явление , явление, явление / 3х / тук и сега в пълна сила , даваща вечно, всемогъщо действие , постоянно разширяващо се и обхващащо света до този час , когато всички ще се възнесат в Светлина и ще станат свободни !

Възлюбенно АЗ СЪМ!,Възлюбенно АЗ СЪМ!,Възлюбенно АЗ СЪМ!


4.повеля 70,16 " ЗАКОН ЗА ПРОШКАТА"
Молитва и утвърждение

Преамбул :
Възлюбенно могъщественно победоносно Присъствие на Бог,АЗ СЪМ в мен,възлюбенно Свято Христово АЗ, възлюбенний Отец Небесний , възлюбенно Велико Кармично Ръководство , възлюбенна Гуан ИН-Богиня на милосърдието , възлюбенний Ланело и Гуру Ма , единния Дух на Великото Бяло Братство и Майка на Света, елементалния живот -огън , въздух , вода и земя!
В Името на присъствието на Бог , който АЗ СЪМ и могъщата негова магнетична сила на свещенния Огън , за който аз съм определен , аз призовавам закона на прошката и Виолетовия трансмутиращ Пламък на всеки престъпен Закон Твой , всяко отстъпление на Свещенните Твои Заповеди.
Възстанови в мен Христовия разум , прости моята неправда и неправилния ми път , направи ме мен , послушен на Устава Твой , във всичките мои дни.Позволи ми смирено да вървя с Теб . В Името на Отца , Майката , Сина и Светия Дух ,аз повелявам за всички , които съм обидила някога за всички , които са ме обидили някога:

Тяло на повелята:

Виолетов огън обгърни нас / 3х /
Виолетов огън съхрани нас /3х /
Виолетов огън освободи нас/3х /

АЗ СЪМ , АЗ СЪМ , АЗ СЪМ , вътре
Стълб от Виолетов Пламък,
АЗ СЪМ , АЗ СЪМ , АЗ СЪМ изпълнен с Любов
към Божието Велико Име.

АЗ СЪМ , АЗ СЪМ , АЗ СЪМ създание на
Твоят ясен план съвършен,
АЗ СЪМ , АЗ СЪМ , АЗ СЪМ любов Божий Пламък,
който струи ефирно,неизменно.

В нас гори /3х /
На нас свети / 3х /
Нас насищай / 3х /

Вместо думата виолетов пламък ,може да използвате "пламък на милостта " или "пурпурен пламък"

Запечатване на велението:

И с пълна Вяра и осъзнато приемам това явление, явление, явление / 3х / сега и тук в пълна сила даваща вечно, всемогъщо действие , постоянно , разширяващо се и обхващащо света до този час , когато всички , ще се възнесат в светлина и ще станат свободни!

Възлюбенно АЗ СЪМ ! Възлюбенно АЗ СЪМ ! Възлюбенно АЗ СЪМ !




5. повеля 70,15 " О, СЕН ЖЕРМЕН , ЕЛА ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК
Зов и послание на словото

Преамбул :
Възлюбенно могъщественно победоносно Присъствие на Бог , АЗ СЪМ в мен , о, безсмъртен неугасващ пламък на Христовата Любов в моето сърце , Свято Христово Аз на цялото човечество , възлюбенний възнесен владика Сен Жермен , възлюбенна Майко Мария и възлюбенний Иисус Христос , възлюбенний Маха Чохан , Архангел Задкиел, Княз Оромасис , всички велики същества ,сили и енергии на Светлината , служещи на Виолетовия трансмутиращ пламък , възлюбеннй Ланело и Гуру Ма , единния Дух на Великото Бяло Братство и Майката на Света , елементален живот - огън , въздух , вода и земя!
В Името на Присъствието на Бог , който АЗ СЪМ , и Неговата мощ , магнетичната сила на свещенния огън , с който съм изпълнен , аз призовавам могъщественото присъствие и моща на вашия пълен импулс на служения непомръкваща Светлина Божия и призовавам , той да бъде съобщен на цялото мое съзнание , същество и свят , в моите дела , деятелостта на Сириус Русия и във всичките действия на Възнесените Владици мир безконечен.

Тяло на повелята :

1. Ела със своя Пламък , Сен Жермен
И нека той да влезе в мен !
О , Задкиел и Оромасис ,
Разширете ,усилете горенето на огъня .

Рефрен:
Сега ела и насищай,
Сега расти, освобождавай,
За да стане Божия разум човек,
Сега , и завинаги , и навек.

2.Аз съм в пламъка .В него стоя.
Аз на Бог връчвам живота си свой.
И Виолетовия поток
ме изпълва и увлича .

3.АЗ СЪМ- Божия пламък в душата :
АЗ СЪМ - маяк , водещ към целта.
АЗ СЪМ , АЗ СЪМ- огън Свещен,
Чувствам радост и прилив на вдъхновение.

4. Съзнание Божие в мен
Христос откривам от върха:
Той във Виолетов Огън
идва за да царства навек.

5. Иисус , Виолетовия огън ми дай,
с него ме освети .
Свята Мария, в Името Божие ,
Разшири и усили горенето на огъня .

6. Могъщо АЗ СЪМ , Пламъка дойде,
Очисти всичко в мен ,
Маха Чохан, о , Святий наш,
Разшири сега светлината на Бог във нас.

Код:

Той за ръката ме хвана,
Казвайки "АЗ винаги ще те обичам
ела със Мен да творим.
В ефира , Свободата там цъфти;
И гори в душата огън,
Със теб ще бъда възнесен!

След прочитането на шестте абзацца с повели , между всеки от тях с рефрен , завършете с Кода.

Запечатване на повелята:
И в пълна вяра и осъзнато приемам това явление, явление, явление!/ 3х / тук и сега в пълна сила,даваща вечно, всемогъщо действие , постоянно разширяващо се и обхващащо света до този час , когато всички ще се възнесат в Светлина и ще станат свободни.!

Възлюбенно АЗ СЪМ , Възлюбенно АЗ СЪМ ! Възлюбенно АЗ СЪМ!


6. повеля 70,18 "АРКТУР БЛАГОСЛОВЕН И СВЕТЪЛ"
Указ на Елохим

Преамбул:
Възлюбенно могъщественно победоносно Присъствие на Бог , АЗ СЪМ в мен , неугасващ пламък на Христовата Любов в моето сърце , Свято Христово АЗ на цялото човечество , възлюбенний могъществен Елохим Арктур и Виктория , всички велики същества , сили и енергии на Светлината , служещи на Виолетовия Пламък, възлюбенний Ланело и Гуру МА , единния Дух на Великото Бяло Братство и Майката на Света , елементалния живот - огън , въздух , вода и земя !
В Името на Присъствието на Бог , който е АЗ СЪМ и Неговата магнетична сила , а така също магнетичната сила на Свещенния огън ,с който аз съм изпълнен , аз призовавам могъщественото Присъствие и моща на вашия пълен импулс на служение незагасваща Божия Светлина и призовавам да се направлява към цялото човечество, елементалния живот и ангелските сомни , които служат на земната еволюция.
Изпълвай със своята ослепителна Светлина хиляди Слънца по цялата Земя и трансутирай всичко , което не е от Светлина , в Богопобедно , всеславно , пламенно съвършенство на Иисус Христос.
В Твое Име , о , Боже аз повелявам:

1. О, Арктур , пресветлий Елохим
Светът залей със огъня твой,
отговори ти на нашата молба,
Дай съвършенство по цялата Земя!

Рефрен:

Виолетово сияние
зареди Света със съзнание!
За да можем ние , в Името Божие,
Чистотата да изявим също.

2. О , Арктур , блаженний Елохим ,
Светлината твоя ще въплътим .
Любовта ще ни изпълни от висините ,
Където пребивавш ти .

3. О , Арктур , вестител на огъня ,
Молим за твоята защита ,
Дай край на жизнената суета
Донеси Божията мечта.

4.О, Арктур , могъщество на Господ ,
Възнеси нас до тези висоти ,
където звездата Твоя гори ,
и Светлина Космическа струи .

Запечатване на повелята:

И в пълна вяра , аз осъзнато приемам това явление , явление , явление / 3х /тук и сега в пълна сила , даваща вечно , всемогъщо действие , постоянно разширяващо се и обхващащо света до този час , когато всички ще се възнесат в Светлина и ще станат свободни !

Възлюбенно АЗ СЪМ ! Възлюбенно АЗ СЪМ ! Възлюбенно АЗ СЪМ !


7. 70.14 " О, ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК ЕЛА"
псалом на часа

Преамбул:

В Името на възлюбеното победоносно Присъствие на Бога, Аз Съм в мен , мое истинно собственно възлюбенно Свято Христово АЗ , възлюбенни Ланело и ГУРУ МА , единния дух на Великото Бяло Братство и Майката на Света, елементален живот - огън , въздух , вода и земя- аз повелявам:

Тяло на повелята:

О , Виолетов Пламък , ела Виолетов Пламък ,
изпълвай , изпълвай , изпълвай !
О ,Виолетов Пламък , ела Виолетов Пламък ,
възвисявай , възвисявай ,възвисявай !

Повтаряйте горната част еднократно пред всяка от следващите строфи:

Земята и всичко,което е на нея. / 3 х /
Децата и техните учители. / 3х /
Растенията и елементалите. / 3х /
Въздух , море и земя. / 3х /
Изпълни всичките със разбиране. / 3х /
Благослови всичките с ръката на Омри Тас./3х/
АЗ СЪМ , АЗ СЪМ , АЗ СЪМ изпълнение на Божия План сега и завинаги./3х/
И в пълна сила и осъзнато приемам това явление , явление, явление /3х/ тук и сега в пълна сила , даваща вечно, всемогъщо действие , постоянно разширяващо се и обхващащо света до този час , когато всички ще се възнесат и ще станат свободни !
Възлюбенно АЗ СЪМ,Възлюбенно АЗ СЪМ,Възлюбенно АЗ СЪМ!

8. " ПОВЕЛЯ ЗА СВЯТАТА СВЕТЛИНА НА СВОБОДАТА"
Сен Жермен
Указ за планетата Земя

ВСЕЛЕНСКА СВЕТЛИНА МОГЪЩА
Присъствие АЗ СЪМ,
обяви Свободата навсякъде:
АЗ СЪМ носещия изцеление,
И служа под Божието направление!

ВСЕЛЕНСКА СВЕТЛИНА МОГЪЩА
АЗ СЪМ властта на закона,
обяви Свободата навсякъде.
АЗ СЪМ свобода вовеки жива,
Благата воля във всичко величая.

ВСЕЛЕНСКА СВЕТЛИНА МОГЪЩА
Премахни неправдата от всеки,
Обяви свободата във всичко:
Към победа с Любовта всички ще тръгнат,
АЗ СЪМ мъдрост всички ще я разберат!

АЗ СЪМ Свободна Светлина Свята,
от сега и завинаги:
АЗ СЪМ Свободна Светлина Свята,
АЗ -част от Него завинаги.
Свобода, Свобода, Свобода1
разцъфвай , разцъфвай , разцъфвай
АЗ СЪМ , АЗ СЪМ , АЗ СЪМ
навеки АЗ СЪМ Свобода !

9. Повеля 5.02 " ПОВЕЧЕ ВИОЛЕТОВ ОГЪН "
ИЛАРИОН

Моя вечна мантра

" Безконечна река на Виолетовия Пламък "

Боже Присъствие , АЗ СЪМ в мен,
Чуй ме сега , призовавам към Теб:
Благослови със Святото Христово АЗ
всички и всичко , моля те Теб!

Нека Пламъка на Свободата да измие целия свят,
Целостта на Бога всичко да изпълни.
Земята защити и хорските сърца ,
изпълвай всички нас , със сиянието на Христа.

Аз правя това , което Бог ми повелява,
поддържан от десницата на небесната любов,
Трансмутирайки всичките причини на разделянето,
Разделяйки сърцевината на страха.

АЗ СЪМ , АЗ СЪМ , АЗ СЪМ -
Любов към Свобода в пълна сила,
Земята се възнася към обителите горни.
Жива красота на Божията Светлина
Ярко изпълват с Виолетовия Огън!

Сега и вовек
Да се освободи мир за мен и всичко живо
В съвършенството на Възнесените Владици.
Всемогъщо АЗ СЪМ , Всемогъщо АЗ СЪМ ,
Всемогъщо АЗ СЪМ !


10. 7.26 - " ГОВОРИ ПЛАМЪКА НА СВОБОДАТА "
СЕН ЖЕРМЕН

" Блестящ Изпълващ Огън през Времето на Нощта"

Говори Пламъка на Свободата - Пламъка на Свободата във всяко сърце . На Всички говори Пламъка на Свободата : " Елате сега и бъдете отделен и избран народ , назначени от Бог - хора правещи правилен избор решили да разделят съдбата със безсмъртните. Тези , които стискайки зъби,решително казват :

АЗ никога няма да се предам,
АЗ никога няма да се върна назад,
АЗ никога няма да отстъпя,
АЗ ще понеса Пламъка на Свободата до победния край,
АЗ ще понеса този пламък с чест,
АЗ поддържам славата на Живота в моята нация,
АЗ поддържам славата на живота в моето същество,
АЗ се обръщам към своето възнесение,
АЗ се отричам от всички идоли на моето външно "аз"
АЗ се явявам славата на проявеното мое непорочно,божественно,сътворено АЗ.
АЗ СЪМ Свобода и
АЗ СЪМ решаващия да бъда Свободен.
АЗ СЪМ Пламъка на Свободата и
АЗ СЪМ решения да го нося на всеки и навсякъде.
АЗ СЪМ Божията Свобода, а Той е наистина Свободен.
АЗ СЪМ освободен с неговата власт ,а властта негова превишава всичко.
АЗ СЪМ изпълняващия целите на Царството Божие!

Няма коментари:

Публикуване на коментар