ВЕЛЕНИЯ ДАДЕНИ ЧРЕЗ ЕЛИЗАБЕТ ПРОФЕТ


"Аз дойдох да възвестя началото  на Новата Епоха – Епохата на Водолея! И като Иерарх на настъпващата  ..."Аз дойдох да възвестя началото на Новата Епоха – Епохата на Водолея! И като Иерарх на настъпващата епоха, аз ви подготвям изненада! Тази изненада е за всеки от вас, който се докосне до енергиите, съдържащи се в моето новогодишно послание"

По-смело встъпвайте в Новата Епоха – Епохата на Водолея
Сен Жермен , 30 декември 2011 година

В ИМЕТО НА ВСЕМОГЪЩИЯ БОГ , ПОМОГНИ МИ СЕН- ЖЕРМЕН !
Правете този призив... И аз ви обещавам , че моето Електронно Присъствие ще се окаже до вас със скоростта на Светлината

СЕН ЖЕРМЕН - ЙЕРАРХ НА ЭПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ
ПРИЗИВ КЪМ СЕН ЖЕРМЕН
ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК
ОБИТЕЛ НА СЕН ЖЕРМЕН
МАНТРА НА СЕН ЖЕРМЕН ЗА ЕПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ- НОВО




http://api.ning.com/files/8ilUIiYCHifDDHOF8o6l*ILjya0m3UF*Qe3edlrymp9JRvR1EN2YYWnu8i-lYc1QnwezuD8gfIkKHBlCJ9baGGyWOH3JWeAF/SaintGermainVioletFlamecTSLorg.jpg

Вие сте обречени на Златния век!
Сен Жермен, 18 юни 2011 г.







МАНТРА НА СЕН ЖЕРМЕН ЗА ЕПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ:

" АЗ СЪМ СЪЩЕСТВО С ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК , АЗ СЪМ ЧИСТОТА ОТ БОГ ЖЕЛАНА"




четвъртък, 22 септември 2011 г.

ВИОЛЕТОВ ОГЪН ,АЗ ТЕ ОБИЧАМ - СЕН ЖЕРМЕН

ВИОЛЕТОВ ОГЪН АЗ ТЕ ОБИЧАМ


СЕН ЖЕРМЕН 70,01



В Името на Божественната Майка . Амин. В Името на възлюбенното Победоносно Присъствие на Бог АЗ СЪМ в мен и моето собствено Христово АЗ, аз призовавам към възлюбенния Алфа и Омега в сърцето на Бог от Великото Централно Слънце,възлюбенний Хелиос и Веста, Санат Кумара и Владичица Венера, Омри Тас, 144000 жрици и жреци на свещенния огън от сърцето на Виолетовата Планета. Господ Кришна, Картика , седем Свети Кумари, Бог Сурия и Куско, могъщ Син Орел от Сириус, възлюбенний Господ Гаутама Будда, Господ Майтрея, Иисус Христос и Майка Мария, чрез сърцето на Падма Сабхава, петте Дхиани Будди,Будата на Рубинения Лъч,седем могъщи Элохими,седем възлюбенни Архангели, седем възлюбенни Чохани на Лъчите, възлюбен могъщ Арктур и Виктория,Задкиил и Свята Аметиста, Сен Жермен, Порция,Възлюбенна Богиньо на Свободата, Циклопей, Атина Палада, Владичица Нада, Великий Божествен Управител, Гуан ИН ,- Богиня на Милосърдието, възлюбенна Богиньо на Светлината , Царице на Светлината, и Богиньо на Чистотата , Зараустра , Мелхиседек, възлюбенний Оромасис и Диана , Тор , Нептун и Лаура, Възнесенний Владика Николай Рьорих , Единния Дух на Великото Бяло Братство и Майката на Света , елементален живот - огън , въздух , вода и земя !

В Името на Присъствието на Бог Който АЗ СЪМ. Неговата магнитна мощ и магнитната мощ на Свещенния огън , който е определен , аз призовавам могъщото Присъствие и Силата на съвкупния Момент на Служения на незамръкващата Светлина на Бога и повелявам , Той да бъде насочен за следващите състояния :
/ назовете проблемите,които ви обременяват вас, вашето семейство и любими хора, физическите и психологически проблеми, лоши навици и зависимости от каквото и да било.Назовете световните проблеми, включително и негативната планетарна карма, физически и астрални заплахи застрашаващи Элементалния живот и разстройството на екосистемата на планетата!/

УМНОЖАВАЙ ! УМНОЖАВАЙ ! УМНОЖАВАЙ ! Нашите повели на Виолетовия пламък с мощта на гигантския резервоар на Виолетовия пламък , подобно на море от пулсираща светлина , поместено от ОМРИ - ТАС в
сърцето на Земята .
С властта на Малтийския Кръст изливайки своята ослепителна светлина на десетки хиляди слънца на Виолетовия Пламък по цялата Земя и на нейните хора и трансмутирайте всичко , което не е от Светлина , в Богопобедно , Всеславно , Всепламенно Съвършенство на Иисус Христос .

В Твое Име Боже , АЗ повелявам !

1 Виолетов Огън , обичам те !
Моите стремежи укрепи,
С милосърдието Твое , Ти ме обгърни,
Несправедливостта от всичко отдели.

Изпълвай ме ! / 3 х /

Рефрен: Виолетов огън , Ела !
в моята форма влезни !
Своята чистота височайша,
С раждащ се трепет на възторга,
Творяща по твое подобие
И моето същество изпълни!

2. Приведи ме в хармония
Със Твоята светлина ме изпълни,
Моят образ съвършен
В цялата красота изяви!

Прониквай в мен ! / 3х /

3. Струи Милосърдие,
Подобно на дъжд,
Всичката плътност размивай,
Разтвори болката моя !

В Името на АЗ СЪМ / 3х/

4. Човечеството съхрани,
Инерцията на всякъде разруши,
Аз взимам нашите грешки
и страха от тежката мъка!

Приеми ме сега / 3х/

5. Със своите Свещенни дарове-
Христосъществата Ти изпълни,
Твоето Тяло и кръв за мен е подарък,
АЗ СЪМ Свободен и Преобразен !

Определи ме сега! / 3х /

6. В Твоята Могъща Колесница,
С Алхимията свята,
Душата моя е изчистена,
Стремейки се да стане като Теб!

Кристализирай ! / 3х /

7. АЗ СЪМ С Христос от сега,
Обгърнат с Неговата Любов
Със своя разум се стремя към върха,
В Бого - Присъствие е Той.

Излей се във мен ! / 3х /

8. Великий Будхический покой,
Душата моя достигна Стълбата Твоя,
Разширявайки своето съзнание,
Аз Висшите цели ще достигна.

Прояви се ! / 3х /

И в пълна Вяра и осъзнато приемам това явление, явление, явление/ 3х / Тук и сега в пълна сила, даваща вечно всемогъщо действенно, постоянно, разширяващо се и обхващащо целия свят до този час , когато всичко ще се възнесе в Светлина и ще стане свободно!
Възлюбенно АЗ СЪМ! Възлюбенно АЗ СЪМ !
Възлюбенно АЗ СЪМ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар