ВЕЛЕНИЯ ДАДЕНИ ЧРЕЗ ЕЛИЗАБЕТ ПРОФЕТ


"Аз дойдох да възвестя началото  на Новата Епоха – Епохата на Водолея! И като Иерарх на настъпващата  ..."Аз дойдох да възвестя началото на Новата Епоха – Епохата на Водолея! И като Иерарх на настъпващата епоха, аз ви подготвям изненада! Тази изненада е за всеки от вас, който се докосне до енергиите, съдържащи се в моето новогодишно послание"

По-смело встъпвайте в Новата Епоха – Епохата на Водолея
Сен Жермен , 30 декември 2011 година

В ИМЕТО НА ВСЕМОГЪЩИЯ БОГ , ПОМОГНИ МИ СЕН- ЖЕРМЕН !
Правете този призив... И аз ви обещавам , че моето Електронно Присъствие ще се окаже до вас със скоростта на Светлината

СЕН ЖЕРМЕН - ЙЕРАРХ НА ЭПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ
ПРИЗИВ КЪМ СЕН ЖЕРМЕН
ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК
ОБИТЕЛ НА СЕН ЖЕРМЕН
МАНТРА НА СЕН ЖЕРМЕН ЗА ЕПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ- НОВО




http://api.ning.com/files/8ilUIiYCHifDDHOF8o6l*ILjya0m3UF*Qe3edlrymp9JRvR1EN2YYWnu8i-lYc1QnwezuD8gfIkKHBlCJ9baGGyWOH3JWeAF/SaintGermainVioletFlamecTSLorg.jpg

Вие сте обречени на Златния век!
Сен Жермен, 18 юни 2011 г.







МАНТРА НА СЕН ЖЕРМЕН ЗА ЕПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ:

" АЗ СЪМ СЪЩЕСТВО С ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК , АЗ СЪМ ЧИСТОТА ОТ БОГ ЖЕЛАНА"




четвъртък, 22 септември 2011 г.

ПОВЕЛЯ ВИОЛЕТОВ ОГЪН И СТЪЛБ ОТ СВЕТЛИНА

ПОВЕЛЯ ВИОЛЕТОВ ОГЪН И СТЪЛБ
ОТ СВЕТЛИНА
ВЪЗНЕСЕНИЙ ВЛАДИКА СЕН ЖЕРМЕН

О,мое постоянно,любящо АЗ СЪМ Присъствие! Ти Светлина Божия над мен,чието сияние образува кръг от огън пред мен,за да осветява моя път!

АЗ СЪМ в пълна вяра призоваващия теб сега,обкръжи ме със стълб от Светлина от моето собствено могъщо присъствие на Бог АЗ СЪМ.Запази го в цялост всеки следващ миг явен като искрящ дъжд на прекрасната Божествена Светлина,през която не може да проникне нищо човешко.

В този прекрасен електрически кръг на Божествената заредена енергия призови бърз подем на Виолетовия Огън,прощаващ,трансмутиращ пламък на Свободата!

Нека вечната растяща енергия на този пламък,проектира долу в моето силово поле моите човешки енергии и напълно да превърнат всяко отрицателно състояние в положителна полярност на моето собствено Велико Божествено АЗ! Нека чудото на това милосърдие така да изчисти със Светлина,моят свят,че всяко срещнато от мен същество да благослови с аромата на теменужки от самото сърце на Бог в памет на блаженния разцъфващ ден,когато всяка - причина,следствие,запис и памет навеки се обръщат към Победата и мир на Възнесения Иисус Христос.

АЗ СЪМ неизменно призоваващ сега,пълната мощ и проявление на този Указ на Светлината и призоваващ неговото незабавно действие на своята собствена дадена от Бог свободна воля и власт безпределно да ускорят това свещенно изливане на помощ от самото Сърце на Бог до този момент когато всички хора ще се обърнат към възнесението и Бого -Свободата в света,никога,никога,никога неотслабваща.



Няма коментари:

Публикуване на коментар