ВЕЛЕНИЯ ДАДЕНИ ЧРЕЗ ЕЛИЗАБЕТ ПРОФЕТ


"Аз дойдох да възвестя началото  на Новата Епоха – Епохата на Водолея! И като Иерарх на настъпващата  ..."Аз дойдох да възвестя началото на Новата Епоха – Епохата на Водолея! И като Иерарх на настъпващата епоха, аз ви подготвям изненада! Тази изненада е за всеки от вас, който се докосне до енергиите, съдържащи се в моето новогодишно послание"

По-смело встъпвайте в Новата Епоха – Епохата на Водолея
Сен Жермен , 30 декември 2011 година

В ИМЕТО НА ВСЕМОГЪЩИЯ БОГ , ПОМОГНИ МИ СЕН- ЖЕРМЕН !
Правете този призив... И аз ви обещавам , че моето Електронно Присъствие ще се окаже до вас със скоростта на Светлината

СЕН ЖЕРМЕН - ЙЕРАРХ НА ЭПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ
ПРИЗИВ КЪМ СЕН ЖЕРМЕН
ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК
ОБИТЕЛ НА СЕН ЖЕРМЕН
МАНТРА НА СЕН ЖЕРМЕН ЗА ЕПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ- НОВО




http://api.ning.com/files/8ilUIiYCHifDDHOF8o6l*ILjya0m3UF*Qe3edlrymp9JRvR1EN2YYWnu8i-lYc1QnwezuD8gfIkKHBlCJ9baGGyWOH3JWeAF/SaintGermainVioletFlamecTSLorg.jpg

Вие сте обречени на Златния век!
Сен Жермен, 18 юни 2011 г.







МАНТРА НА СЕН ЖЕРМЕН ЗА ЕПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ:

" АЗ СЪМ СЪЩЕСТВО С ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК , АЗ СЪМ ЧИСТОТА ОТ БОГ ЖЕЛАНА"




четвъртък, 22 септември 2011 г.

ПРИЗИВ КЪМ ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК

"В Името на Могъщото Победоносното Присъствие на Бога, АЗ СЪМ в мен и моят собствен Възлюбен Свят АЗ На ХРИСТА , Аз /името ви/ призовам , УЧИТЕЛЯ ЕЛ МОРИЯ, ВЪЗЛЮБЕНИЯТ КУТХУМИ , ГОСПОД МАЙТРЕЯ , САНАТ КУМАРА , МАЙКА МАРИЯ , СЕН ЖЕРМЕН, ВЛАДИКА ИЛАРИОН , ГОДФРЕ , СЕРАПИС БЕЙ, ГУАТАМА БУДА , ВЕЛИКИЯ БОЖЕСТВЕН УПРАВИТЕЛ . Аз Ви моля ,този призив да бъде умножен и използван за оказване на помощ на всички души на планетата , които имат нужда , за стабилизиране на ситуацията на майката Земя и за повдигане на еволюционното развитие на цялото човечество . Аз Ви Благодаря и приемам това изпълнение в пълна сила съгласно Волята на Бога .
" В Името на Христос,в Името на Бог Живия,аз призовавам енергиите на Свещенния Огън от олтара на моето сърце.В Името на АЗ СЪМ ТОВА КОЕТО АЗ СЪМ ,аз призовавам Виолетовия Пламък,да се издигне от центъра на трилистния пламък,от бялоогнената сърцевина на моето собственно АЗ СЪМ Присъствие,преумножено от моментите на благословенния Възнесен Владика Сен Жермен.Аз призовавам тази светлина да прониже моята душа,да оживи нейните спомени за свободата и изначалното светокопие на нейната съдба.Аз призовавам виолетовия трансмутиращ пламък да прониже моите четири низши тела и чрез всичкото съзнание на моята душа за трансмутации на причините и сърцевината на всичко,което е по-малко от Христовото съвършенство,всичко,което не се съгласува с волята на Бог за моя жизнен поток.Да свършат това огнените разделящи езици на Светия Дух в изпълнение действието на този свещен огън както долу така и горе.Аз приемам това за свършено в този час,в пълна сила на Живия Бог,което и сега обявява " АЗ СЪМ ТОВА КОЕТО АЗ СЪМ !

Припоръка:
Духовната практика с Виолетовия Пламък започвайте винаги със  тези призиви.
като преди това не забравяйте  да се защитите със призив към Архангел Михаил и Легионите на Синия Пламък и Защитата.

Мария Михайлова

Няма коментари:

Публикуване на коментар