ВЕЛЕНИЯ ДАДЕНИ ЧРЕЗ ЕЛИЗАБЕТ ПРОФЕТ


"Аз дойдох да възвестя началото  на Новата Епоха – Епохата на Водолея! И като Иерарх на настъпващата  ..."Аз дойдох да възвестя началото на Новата Епоха – Епохата на Водолея! И като Иерарх на настъпващата епоха, аз ви подготвям изненада! Тази изненада е за всеки от вас, който се докосне до енергиите, съдържащи се в моето новогодишно послание"

По-смело встъпвайте в Новата Епоха – Епохата на Водолея
Сен Жермен , 30 декември 2011 година

В ИМЕТО НА ВСЕМОГЪЩИЯ БОГ , ПОМОГНИ МИ СЕН- ЖЕРМЕН !
Правете този призив... И аз ви обещавам , че моето Електронно Присъствие ще се окаже до вас със скоростта на Светлината

СЕН ЖЕРМЕН - ЙЕРАРХ НА ЭПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ
ПРИЗИВ КЪМ СЕН ЖЕРМЕН
ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК
ОБИТЕЛ НА СЕН ЖЕРМЕН
МАНТРА НА СЕН ЖЕРМЕН ЗА ЕПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ- НОВО




http://api.ning.com/files/8ilUIiYCHifDDHOF8o6l*ILjya0m3UF*Qe3edlrymp9JRvR1EN2YYWnu8i-lYc1QnwezuD8gfIkKHBlCJ9baGGyWOH3JWeAF/SaintGermainVioletFlamecTSLorg.jpg

Вие сте обречени на Златния век!
Сен Жермен, 18 юни 2011 г.







МАНТРА НА СЕН ЖЕРМЕН ЗА ЕПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ:

" АЗ СЪМ СЪЩЕСТВО С ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК , АЗ СЪМ ЧИСТОТА ОТ БОГ ЖЕЛАНА"




неделя, 11 септември 2011 г.

ВНИМАНИЕ ПРИ НАСТРОЙВАНЕТО НА ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК


Появиха се много хора , които за да се възползват от невежеството на хората и за да се облагодетелстват ,предлагат настройване на Виолетовия Пламък . Моля ви да прочетете много внимателно блогаВиолетов Пламък.
Виолетовия Пламък е самата Божествена енергия и  ние я получаваме всяка сутрин по кристалната струна ,която влиза в нашето сърце. И само ние с правилните си или неправилни избори можем да я насочваме към една или друга ситуация от нашия живот.Владиците ни призовават постоянно да бъдеме бдителни и внимателни и да молим за дара за .Различаване
Ето какво казва самия СЕН Жермен за Виолетовия Пламък : "Виолетовия пламък -повече от виолетовата Светлина. Това е невидима духовна енергия, която се появява като виолетов цвят пред тези,които са развили във себе си духовно виждане.В миналите векове знанието за Виолетовия Пламък се е давало на ограничен кръг избрани,които са доказали,че са достойни за това. Светии и адепти от Изток и от Запад от далечни времена са използвали Виолетовия Пламък за ускоряване на своето духовно развитие,но на широките маси това засекретено преди знание е било открито вече във двадесети век.

Виолетовия Пламък - това е особенна духовна енергия, която може да превърне всяка негативна вибрация в духовна светлина.Когато се четат повелите на Виолетовия Пламък отделящата се високочестотна енергия , отстранява емоционални и физически проблеми,подобрява вашия характер и отношенията с вашите близки и другите хора, тя трансмутира бремето и болезнените преживявания на миналото. Тук давам девет прости стъпки ,които могат да ви помогнат да привлечете Виолетовия Пламък на практика в своя живот, чрез утвърждения,мантри и визуализации.

            "в дадения момент милостта на Виолетовия Пламък действа избирателно и само за онези индивиди, които са способни да използват този пламък, без да нанасят допълнителни вреди на планетата."/ част от диктовката /Аз чувствам вашата Любов. И ви изпращам своята Любов!//.  СЕН ЖЕРМЕН


  Омри Тас -Управителя на Виолетовата  планета ни казва в своя диктовка дадена чрез Елизабет Профет:
            " По цялата Виолетова Планета 144000 жреци на Свещенния огън ден и нощ работят с Виолетовия Огън , извършват обреди и ритуали на Виолетовия Пламък в хиляди олтари. Омри Тас така описва един от храмовете на Своята Планета. " Виж , о планета Земя, как нашата любов се излива към теб от сърцето на Великата Виолетова Планета. Аз Омри - Тас, стоя сега в центъра на могъщественния резервоар от светлина. Аз ще ви опиша това, за да разберете за красотата на неговото чудо.
Резервоарът - той е кръгъл , около двадесет метра в диаметър. В него се намира чудесна изкряща вода със жълт цвят бълбукаща със електически искри , в центъра на резервоара. Към него по кръгове водят седем стъпала , а около него устремени нагоре , са поставени седем колони от бял мрамор. Купол както може и да се очаква ,кръгъл и от неговия център се излива прекрасен поток от ярък пламък.


Този резервоар , който е разположен на Виолетовата Планета , стои в средата на голям амфитеатър, където се събират жреците , които отправят своите свещенни призиви."
Аз реших да ви разкажа за това, за да може вие да получите някаква представа за това, къде аз в момента се намирам, и осъзнали чудесата на цивилизацията, освободени от задачите за извличане на изгода , от дисхармонии , страхове и всички други предизвикващи страдания явления.


Аз стоя сега на бяло кръгло кресло,възвисяващо се в самия център на този резервоар и виждам под краката ми тази кристална ,прекрасна,обладаваща притегателна сила вода със жълт цвят, която разпръсква такива отблясъци ,че ми е трудно на вашия език да я опиша. Това прекрасно украшение в центъра на куполния храм от светлина се намира на обширна платформа от мрамор със светлооранжев цвят , с множество вплетени в него бели камъни. Всяка картина оставя невероятно впечатление. Много жреци от нашето братство , тук на Виолетовата Планета , изпълват сега съдовете със особен вид електронна енергия , която освобождава потока на виолетовата светлина , осветяваща цялото небе и атмосфера около нашия храм. " 

             Е след това описание смятате ли ,че някой има пълномощията да настройва с Виолетовия Пламък?.."
       И  сега да помислим , тези псевдо ясновидци и настройчици дали са изчистили своите четири низши тела  , и дали служат на Истинния Бог или на своето его т.е   на С. и как така имат те правомощията да настройват нещо което те самите не притежават.



Единствено и само ние , когато натрупаме достатъчно Божествени качества като любов, състрадание, милосърдие, доброта, смирение, устременост, търпение и търпимост, вяра , сила , взаимопомощ, сътрудничество.  Когато преминем всички тестове по Пътя към Духовното си усъвършенстване едва тогава ще можем да получим възможността да работим с Виолетовия Пламък. И само ние , не някой  измислен контактьор , само ние със изтъканите вече тела от Светлина , ще можем да получим този Дар от Учителя Сен Жермен. Този ДАР се дава/ Листа от градината на Мория/ , той не се подарява.Той не се настройва .
Бъдете бдителни! Бъдете внимателни!  Бъдете устремени!
 Ето какво казва за Виолетовия пламък Господ Сурия в своя диктовка дадена чрез посланника на Великикото Бяло Братство Татяна Николаевна Микушина:
"...Нека сега да разгледаме Милостта, която ви бе дадена чрез предишните посланици, а именно милостта на Виолетовия пламък.
Същността на преобразуване на кармата с помощта на четене на повелите на Виолетовия пламък се свежда до това, че вие трябваше по време на четене на повелите да осъзнавате тези качества във вас, които не са Божествени и с помощта на привлечената във вашия физически свят допълнителна Божествена енергия, да преобразувате тези отрицателни качества в положителни или в Божествени.
Какво стана, след като получихте тази милост?..
...повелите на Виолетовия пламък са много мощно оръжие, дадено ви в това трудно за планетата време, и вие виждате, че 90% от тази енергия се е утаява във вашите нисши тела в момента на четене на тези повели, защото не мислите в момента на четенето на повелите за избавянето от егото, за своето несъвършенство, а мислите какво да получите от Бог в замяна на вашите многочасови бдения. Още по-лошо, допускали сте мисли на осъждане на своите братя. Допускали сте и отрицателни мисли и чувства по време на четене на тези повели. Затова в настоящия момент опрощаването на Виолетовия пламък действа избирателно. И само за тези групи хора, които имат правилен вътрешен мотив, когато пристъпват към четенето на повелите на Виолетовия пламък.
И това се явява разумна мярка на предпазливост. Ние просто ограничаваме достъпа  до този много мощен инструмент на индивидите, които не са достигнали до необходимото ниво на съзнанието, за да не си навредят. Ние просто скрихме кибрита от децата...


Просто прибрахме кибрита от децата Възлюбения Сурия 19 март 2005 год.


И най-важното е да призоваваме нишката ,която ни свързва с Учитела Мория:
“Във името на АЗ СЪМ ТОВА КОЕТО АЗ СЪМ, призовавам към действие нишката, която ме свързва с Владиката Ел Мория. Владико Ел Мория, моля те, помогни ми в тази ситуация (опишете подробно ситуацията). Помогни ми да намеря Божествено решение на ситуацията, в която се намирам и ми окажи помощта, която Висшият Закон позволява да ми окажеш.”
Възлюбеният Ел Мория, 30 юни 2005 г. 

също и Сен Жермен , който ни казва :

 "   В ИМЕТО НА ВСЕМОГЪЩИЯ БОГ , ПОМОГНИ МИ СЕН- ЖЕРМЕН ! 
Правете този призив... И аз ви обещавам , че моето Електронно Присъствие ще се окаже до вас със скоростта на Светлината! "


Розарий на Различаването

Омри-Тас






 Мария Михайлова
  

Няма коментари:

Публикуване на коментар