ВЕЛЕНИЯ ДАДЕНИ ЧРЕЗ ЕЛИЗАБЕТ ПРОФЕТ


"Аз дойдох да възвестя началото  на Новата Епоха – Епохата на Водолея! И като Иерарх на настъпващата  ..."Аз дойдох да възвестя началото на Новата Епоха – Епохата на Водолея! И като Иерарх на настъпващата епоха, аз ви подготвям изненада! Тази изненада е за всеки от вас, който се докосне до енергиите, съдържащи се в моето новогодишно послание"

По-смело встъпвайте в Новата Епоха – Епохата на Водолея
Сен Жермен , 30 декември 2011 година

В ИМЕТО НА ВСЕМОГЪЩИЯ БОГ , ПОМОГНИ МИ СЕН- ЖЕРМЕН !
Правете този призив... И аз ви обещавам , че моето Електронно Присъствие ще се окаже до вас със скоростта на Светлината

СЕН ЖЕРМЕН - ЙЕРАРХ НА ЭПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ
ПРИЗИВ КЪМ СЕН ЖЕРМЕН
ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК
ОБИТЕЛ НА СЕН ЖЕРМЕН
МАНТРА НА СЕН ЖЕРМЕН ЗА ЕПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ- НОВО




http://api.ning.com/files/8ilUIiYCHifDDHOF8o6l*ILjya0m3UF*Qe3edlrymp9JRvR1EN2YYWnu8i-lYc1QnwezuD8gfIkKHBlCJ9baGGyWOH3JWeAF/SaintGermainVioletFlamecTSLorg.jpg

Вие сте обречени на Златния век!
Сен Жермен, 18 юни 2011 г.







МАНТРА НА СЕН ЖЕРМЕН ЗА ЕПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ:

" АЗ СЪМ СЪЩЕСТВО С ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК , АЗ СЪМ ЧИСТОТА ОТ БОГ ЖЕЛАНА"




четвъртък, 22 септември 2011 г.

ПОВЕЛЯ СЪРЦЕ , ГЛАВА И РЪЦЕ - ЭЛ МОРИЯ

ПОВЕЛЯ СЪРЦЕ ,ГЛАВА И РЪЦЕ
Эл Мория

Виолетов Огън


Сърце


Огън Виолетов,в сърцето гори,

Любовта Божествена ярко сияй!
Ти - Милосърдие истинно вечно.
Да бъда съзвучен с теб безконечно. / 3х /

Глава


АЗ СЪМ Светлина,Христос е в мен,

Гори завинаги в моя ум:
Огън Виолетов ярко гори,
моят ум навеки освободи.

Боже, подател на насъщния хляб,

Моят ум напълни с огън виолетов,
за да в сиянието Твое небесно
моят разум да стане разум на Светлината. / 3 х /

Ръка


Аз съм непоколебима Божия десница,

Вечно трудейки се,за да се сдобие с Победа:
Велика радост,за чиста душа-
По Пътя Среден смирено вървя. / 3х/

Стълб Светлина


АЗ СЪМ Присъствие благо.

Стълб Светлина запечатай ме мен,
Светлина,която се наричаш с името Божие,
От Възнесените Владици на огъня.
Нека моя храм,той винаги да съхранява
от раздялата,която ми е дадена:

Желая да разпаля и обгърна

Аз Призовавам Виолетовия Огън,
В Името на Свободата призовавам,
и тогава аз ще мога този пламък да стана / 3х /

Прощаване


АЗ СЪМ даващия тук прощаване,

Гоня страха и съмнението,
Всички завинаги освобождавам,
И Победата ме окриля.

Аз призовавам пълновластно

За прощаване ежечасно,
На всички същества прощавам
Милостта на всякъде изливам. /3х /


Изобилие


АЗ СЪМ без страх и съмнение.

Прогонвам нуждата и лишенията,
Свише идва- сега зная
дарът на изобилието - помощ блага.

АЗ СЪМ ръката на Фортуната Божия,

която богатството чрез Светлината излива,
изобилие благо
от нуждата ме отдели ./ 3х /

Съвършенство


Аз съм животът,който Бог направи,

Правда , със Светлина ме изпълни
Дай ми Боже съвършенство,
от разделението ме избави.

В правото на благия план

Укрепи ме навеки.
АЗ СЪМ Присъствие на съвършенството
Бог живеещ в човека. / 3х /

Преображение



Аз сменявам дрехата си

в новия светъл ден встъпвам,
ясното слънце ме обгръща
и всичко на всякъде озарява.

Светлина АЗ СЪМ вътре във мен,

Светлина АЗ СЪМ около мен гори,
Напълни,изчисти, освободи,
Прослави ,запечатай и изцели.
Яви на мен преображение,
АЗ СЪМ сияещ, като Син,
АЗ СЪМ сияещ, като Слънце. / х 3 /

Възкресение


АЗ СЪМ Пламък на Възкресението,

Божия чиста светлина във мен,
Възстановява се всеки атом,
АЗ СЪМ свободен от тъмнината.

АЗ СЪМ Светлина, живееща волно,

Светлина присъстваща Господня,
Възвиси се към победа Пламък на Живота.
Устреми се днес! / х3/
Възнесение

АЗ СЪМ Възнесение в Светлина,
Победа на свободния поток.
Велико благо,което ми е дадено на мен,
Избрал го аз от сега и вовеки.

АЗ СЪМ Светлина и тежест няма,
Аз се издигам с извисяването,
Пея изпълнен от Божията сила,
Чудесния химн на прославата.

Възрадвайте се ! АЗ СЪМ Христос,
сияещ в Любовта,
и Слънцето става,Аз Съм възнесен.




Няма коментари:

Публикуване на коментар