ВЕЛЕНИЯ ДАДЕНИ ЧРЕЗ ЕЛИЗАБЕТ ПРОФЕТ


"Аз дойдох да възвестя началото  на Новата Епоха – Епохата на Водолея! И като Иерарх на настъпващата  ..."Аз дойдох да възвестя началото на Новата Епоха – Епохата на Водолея! И като Иерарх на настъпващата епоха, аз ви подготвям изненада! Тази изненада е за всеки от вас, който се докосне до енергиите, съдържащи се в моето новогодишно послание"

По-смело встъпвайте в Новата Епоха – Епохата на Водолея
Сен Жермен , 30 декември 2011 година

В ИМЕТО НА ВСЕМОГЪЩИЯ БОГ , ПОМОГНИ МИ СЕН- ЖЕРМЕН !
Правете този призив... И аз ви обещавам , че моето Електронно Присъствие ще се окаже до вас със скоростта на Светлината

СЕН ЖЕРМЕН - ЙЕРАРХ НА ЭПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ
ПРИЗИВ КЪМ СЕН ЖЕРМЕН
ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК
ОБИТЕЛ НА СЕН ЖЕРМЕН
МАНТРА НА СЕН ЖЕРМЕН ЗА ЕПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ- НОВО




http://api.ning.com/files/8ilUIiYCHifDDHOF8o6l*ILjya0m3UF*Qe3edlrymp9JRvR1EN2YYWnu8i-lYc1QnwezuD8gfIkKHBlCJ9baGGyWOH3JWeAF/SaintGermainVioletFlamecTSLorg.jpg

Вие сте обречени на Златния век!
Сен Жермен, 18 юни 2011 г.







МАНТРА НА СЕН ЖЕРМЕН ЗА ЕПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ:

" АЗ СЪМ СЪЩЕСТВО С ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК , АЗ СЪМ ЧИСТОТА ОТ БОГ ЖЕЛАНА"




четвъртък, 22 септември 2011 г.

ИМПУЛСИ НА ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК- АРХАНГЕЛ ЗАДКИЕЛ



АРХАНГЕЛ ЗАДКИЕЛ

АРХАНГЕЛ ЗАДКИЕЛ

И така вие седите обгърнати от различни по рода си негативни мисли в своята аура и решавате да призовете Виолетовия преобразуващ Пламък. И изведнъж о,чудо ! Могъществената сила на седмия лъч като гиганстки електроди на Космическата енергия започват да се сформират около вас. Ангелите на Виолетовия Пламък се събират около вас също.Протягайки към вас ръцете си, те направляват чрез вашите четири низши тела и вашата аура, дъгата на Виолетовия Лъч. Когато тази дъга като сигнална ракета влезне във вашето същество, тя премахва,
всички негативни обстоятелства. Те буквално изчазват от вашето сърце и вашия ум."

СЕГА , АЗ АРХАНГЕЛ ЗАДКИЕЛ ПРЕДАВАМ В ЛЪЧИТЕ НА СВЯТАТА ЛЮБОВ ЕДИННИЯ ДУХ НА ЧОВЕЧЕСТВОТО .
ПОЛЗВАЙТЕ ВЪЗМОЖНОСТИТЕ НА МОЯ ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК СЕГА !




ИМПУЛСИ НА ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК


В Свещенните Тайнства на алхимията Свята,
В кристалната чаша в центъра на целия свят,
В пламъка ще създадем любовта безсмъртна
свободни ще сте и освободени от оковите .

Възнасяме слава в безкрайното щастие
В потока на висшата красота и триумфа .
За Този , който създаде огънят на блаженството -
И Живия Пламък на БОГО - Вълшебството .



АЗ СЪМ Виолетовия Пламък в сърцето на сърцето,
от век във век така грижливо съхранявам
в точното време за всяко съзнание ,
да се открие със заповед Вратата
и всяка душа да влезе в потока на Светлината .
И своята броня от грехове да изгори .

Цветята на Мария от Градината на Махатма
изпълват ни със щедрост и красота
в цъфтежа на Виолетовия Пламък ,
с дивен аромат чудесен ,
изпълва се пространството и всеки слой .

Великий Пламък на Живот Безкраен, ,
В лабораториите се твори вълшебство.
В поток от радост и сила безкрайна
и влизаме във
в Домът на Вселенската Общност .

Нас Ни свързва със вас безкрайността ,
в която Безкрайната Любов ,
земните дни превръща във Вечност ,
и огънят на свободата изпълва кръвта.

Когато всички земни кръвни връзки .
Се преобразят в поток от Светлина ,
Тогава се ражда и Спиралата на Завета -
тази Спирала , от която всичко е сътворено .

АЗ СЪМ Виолетовия Пламък в Чашата на Сърцето
Открит за вас и потичащ като река във света ,
За да може вашата карма от зори до здрач
да се преобразува в сияен блясък .
В сиянието на Виолетовия Пламък
АЗ СЪМ за вас Свободата тук открита .

Законите се въртят в цикъла на Светлината ,
Спиралата на Твореца пронизва всички светове -
Могъщото приобщаване / родство /
със Братята на Светлината -
И моят мил ангел като Божий дар приеми.

АЗ СЪМ Архангел Задкиел ,

Бракът ни е Свещен . Ние сме във Вечността ,

с тебе обречени .


Огънят на Свободата се запали ,
като Виолетова звезда ще се възпламени
ние сме триумф на Свято Възхищение
и светът с Любов ние го насищаме,
И над границата на Небесния стремеж
В Свободата тържественно ,
триумфално ще влезем .


Превод от руски език
Мария Михайлова-Дрънгова







4 коментара: