ВЕЛЕНИЯ ДАДЕНИ ЧРЕЗ ЕЛИЗАБЕТ ПРОФЕТ


"Аз дойдох да възвестя началото  на Новата Епоха – Епохата на Водолея! И като Иерарх на настъпващата  ..."Аз дойдох да възвестя началото на Новата Епоха – Епохата на Водолея! И като Иерарх на настъпващата епоха, аз ви подготвям изненада! Тази изненада е за всеки от вас, който се докосне до енергиите, съдържащи се в моето новогодишно послание"

По-смело встъпвайте в Новата Епоха – Епохата на Водолея
Сен Жермен , 30 декември 2011 година

В ИМЕТО НА ВСЕМОГЪЩИЯ БОГ , ПОМОГНИ МИ СЕН- ЖЕРМЕН !
Правете този призив... И аз ви обещавам , че моето Електронно Присъствие ще се окаже до вас със скоростта на Светлината

СЕН ЖЕРМЕН - ЙЕРАРХ НА ЭПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ
ПРИЗИВ КЪМ СЕН ЖЕРМЕН
ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК
ОБИТЕЛ НА СЕН ЖЕРМЕН
МАНТРА НА СЕН ЖЕРМЕН ЗА ЕПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ- НОВО




http://api.ning.com/files/8ilUIiYCHifDDHOF8o6l*ILjya0m3UF*Qe3edlrymp9JRvR1EN2YYWnu8i-lYc1QnwezuD8gfIkKHBlCJ9baGGyWOH3JWeAF/SaintGermainVioletFlamecTSLorg.jpg

Вие сте обречени на Златния век!
Сен Жермен, 18 юни 2011 г.







МАНТРА НА СЕН ЖЕРМЕН ЗА ЕПОХАТА НА ВОДОЛЕЯ:

" АЗ СЪМ СЪЩЕСТВО С ВИОЛЕТОВ ПЛАМЪК , АЗ СЪМ ЧИСТОТА ОТ БОГ ЖЕЛАНА"




четвъртък, 22 септември 2011 г.

ОСВОБОЖДАВАНЕ НА ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК ОТ СВЕЩЕНННООБИТЕЛТА НА ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК

ОСВОБОЖДАВАНЕ НА ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК
ОТ СВЕЩЕННООБИТЕЛТА НА ВИОЛЕТОВИЯ
ПЛАМЪК

В Името на АЗ СЪМ ТОВА КОЕТО АЗ СЪМ аз призовавам Светлината на Сен-Жермен . Аз се обръщам към пурпурно огненото сърце на Сен - Жермен , непорочното сърце на Майка Мария и Свещенното сърце на Иису с. Аз призовавам сега интензивния огън от сърцето на Земята да прониже това силово поле и всички части на планетата ! Нека Виолетовия пламък да измие елементалите , да им помогне да поддържат равновесие и да се избегнат катаклизмите . Аз моля за запечатване на всички силови полета вътре и около планетата . Аз изисквам , интензивната Светлина на седемте Элохим на Бог да поддържат равновесието на Земята във този преходен период . Да бъде погълната причината и сърцевината на война и трансмутирана цялата негативна астрология!

Изпълвай , Светлина на пламъка на свободата от сърцето на Омри Тас и сто четиредесет и четири хиляди жреци на Свещенния Огън от Виолетовата Планета ! Пронижете планетата Земя ! Аз призовавам съвкупния момент на Виолетовия Пламък от сърцето на Виолетовата Планета за отпечатване на Земята в могъщественна сфера на Виолетов Пламък. Възлюбенний Омри - Тас , излей сега своите сфери на Виолетовия Пламък на Земята и преумножи тези призиви със силата на твоето Каузално Тяло .
Ние изискваме пълното действие на Виолетовия Пламък и всичко от Свещеннообителта на Виолетовия Пламък . Нека съвкупния момент на Виолетовия Пламък да се излее сега във Вайоминге , от Нефритовия Храм и могъщественния събор на Виолетовия Пламък . Аз призовавам цялата мощ от храма на Гуан Ин , замъка Ракоци в Трансилвания и всичката сила на Каузалното Тяло на Великия Божествен Управител .
Възлюбенний Сен-Жермен и Порция , Могъществен Арктур и Виктория , възлюбенний Оромасис Диана , аз призовавам всичката сила на възлюбения Господ Задкиел и Свята Аметиста и Виолетовия Пламък от обителта над Куба. Нека Виолетовия Пламък да прониже цялата Планета . И нека пламъка на Свободата да усили сега могъщото действие на Хелиос и Веста . В Името на Отца, Майката , Сина и Светия Дух , ние призоваваме Виолетовия пламък за съд , за възкресение , за разпространение на Словото . Ние изискваме ,пълната сила на могъщия Максимус да преумножава това действие на свободата за настъпване на великия Златен Век на Сен- Жермен ! В Името на единния Дух на Великото Бяло Братство ние повеляваме.


 






Няма коментари:

Публикуване на коментар